»Ker pa je dejstvo, da podatke o čakalnih vrstah na upravne storitve stranke nujno potrebujejo, je ministrstvo za javno upravo pripravilo začasen sistem za seznanjanje prebivalcev oziroma strank o dolžini čakalnih vrst za določene upravne storitve.«
»To pomeni, da bodo operaterji klicnega centra stranke, ki bi želele urediti določeno upravno zadevo, za katero ne velja krajevna pristojnost, obvestili o tem, na kateri upravni enoti je čakalna doba za ureditev upravne zadeve krajša.«
»Lani smo dobili zagotovila, da se bodo s tistimi 35 milijoni skrajšale čakalne vrste. Na koncu je prišlo na dan, da so se čakalne vrste skrajšale na papirju, dejansko pa so bile še daljše.«
»Smo kader, ki na koncu naredi obračun zdravstvenih storitev in zaključi zapise v čakalni vrsti.«
»Gre za pomemben korak k zagotavljanju nemotenega delovanja upravnih enot in dostopnosti do številnih upravnih storitev za uporabnike in gospodarske subjekte.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju